ΕΓΓΥΗΣΗ & ΕΠΙΣΚΕΥΗ
ΕΓΓΥΗΣΗ & ΕΠΙΣΚΕΥΗ
ΕΓΓΥΗΣΗ & ΕΠΙΣΚΕΥΗ

Η καλή λειτουργία της συσκευής σας είναι ιδιαίτερα σημαντική για εμάς.
Αν έχετε παρατηρήσει οποιαδήποτε αλλαγή στη λειτουργία του καφεσυστήματός σας,
επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για τη δωρεάν επισκευή του.
Το εξειδικευμένο Τεχνικό Τμήμα της Ελ Γκρέκο, με πολυετή εμπειρία και υψηλή τεχνογνωσία,
θα αναλάβει να επισκευάσει σωστά και υπεύθυνα κάθε βλάβη.


ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΦΕΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΛ ΓΡΕΚΟ

Κανόνες ισχύος και διάρκειας
Η E.R. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΦΕ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ προσφέρει εγγύηση στα προϊόντα της όταν έχουν ένα ελάττωμα, βάσει νομοθεσίας, μέχρι το χρονικό διάστημα των 24 μηνών από την ημερομηνία αγοράς. Ο καταναλωτής έχει την υποχρέωση να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία για την ημερομηνία αγοράς (σφραγισμένα από τον προμηθευτή) και το όνομα του προμηθευτή.
Το ΚΑΦΕΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ έχει εγγύηση καλής χρήσης 2 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς - όπως ορίζεται βάσει της απόδειξης αγοράς του προϊόντος, χωρίς την οποία καμία εγγύηση δεν αναγωρίζεται.
Η εγγύηση περιλαμβάνει δωρεάν αντικατάσταση ή δωρεάν επιδιόρθωση εξαρτημάτων του προϊόντος όταν προκύπτουν από λάθος ή παράλειψη της εταιρείας και αυτό το βεβαιώσει ο αρμόδιος τεχνικός. Το προϊόν θα αντικατασταθεί και δεν θα επιδιορθωθεί εκτός και αν η αντικατάστασή του είναι αδύνατο να γίνει αντικειμενικά. Η αντικατάσταση του προϊόντος ή των εξαρτημάτων του, θα γίνει με βάση τους όρους της εγγύησης και της ημερομηνίας αγοράς.

Οδηγίες Χρήσης
Οι οδηγίες χρήσης αναγράφονται στο εγχειρίδιο ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ που βρίσκεται εντός της συσκευασίας του προϊόντος καθώς και στο site της εταιρείας www.el-greko.gr

Λήξη της εγγύησης
Με το πέρας των 24 μηνών από την ημερομηνία αγοράς, τυχόν έξοδα επιδιόρθωσης ή αντικατάστασης βαρύνουν αποκλειστικά τον καταναλωτή (εκτός εάν υπάρχει ειδική συμφωνία με τον αντιπρόσωπο).

Η εγγύηση δεν ισχύει για τις εσφαλμένες χρήσεις, ανεπαρκείς συντηρήσεις ή για τις βλ΄λαβες που ενδεχομένως δημιουργηθούν από τις διορθώσεις ή τις αλλαγές οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί από πρόσωπα που δεν είναι εξουσιοδοτημένοι από την E.R. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΦΕ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Σέρβις
Το σέρβις πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια όσο και μετά από την εγγύηση στις χώρες που πωλείται επίσημα από την E.R. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΦΕ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ή τους εξουσιοδοτημένους επισκευαστές από την E.R. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΦΕ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Επισκευές εντός εγγύησης:
› Τηλεφωνική επικοινωνία και διατύπωση του προβλήματος στο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης & Εξυπηρέτησης Πελατών (τηλ. +30 22950 23111).
› Αποστολή στοιχείων (φωτογραφία του προβλήματος) και αιτιολογία/περιγραφή του προβλήματος
› Αξιολόγηση προβλήματος και απάντηση από το Τεχνικό Τμήμα (ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ CARE) στον καταναλωτή
› Αποστολή ελαττωματικού προϊόντος και έλεγχος για επισκευή ή αντικατάσταση από τον εξειδικευμένο τεχνικό της E.R. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΦΕ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
› Αποστολή απάντησης και προϊόντος - διόρθωση ή αντικατάσταση - (ανάλογα με αιτία προβλήματος).
› Δωρεάν μεταφορικά (προς την εταιρεία και από την εταιρεία).
› Με την παραλαβή του εξοπλισμού σας μετά από επισκευή, παρακαλούμε προχωρήστε αμέσως σε έλεγχο. Όλες οι  παρατηρήσεις σας θα πρέπει να γίνουν σε διάστημα εντός 5 εργάσιμων ημερών.

Διαδικασία εκτός εγγύησης:
› Τηλεφωνική επικοινωνία και διατύπωση του προβλήματος στο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης & Εξυπηρέτησης Πελατών (τηλ. +30 22950 23111).
› Αποστολή στοιχείων (φωτογραφία του προβλήματος) και αιτιολογία/περιγραφή του προβλήματος
› Αξιολόγηση προβλήματος και απάντηση από το Τεχνικό Τμήμα (ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ CARE) στον καταναλωτή
› Αποστολή ελαττωματικού προϊόντος και έλεγχος για επισκευή ή αντικατάσταση από τον εξειδικευμένο τεχνικό της E.R. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΦΕ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
› Οι επισκευές εκτός εγγύησης γίνονται μόνο μετά από συμφωνία του τελικού κόστους της επισκευής. Μπορούμε να σας παρέχουμε μία συνολική προσφορά για την επισκευή της μηχανής αμέσως μόλις παραλάβουμε την μηχανή σας στην εταιρεία μας.
› Το κόστος μεταφορικών από και προς την εταιρεία επιβαρύνει τον καταναλωτή.


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με το Καφεσύστημα ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ,
παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ομάδα ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ CARE.

Τηλεφωνικά: +30 22950 23388
Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 17:00

Mail: elgreko@resoul.gr

ή συμπληρώστε και αποστείλετέ μας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας και εμείς θα επικονωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

Επιθυμώ να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω:

Για αναλυτικότερη περιγραφή γράψτε το κείμενό σας στο παρακάτω πεδίο μηνύματος